Onsdag och jävligt TAGGAAAD ;D

2009-01-14 - 18:21:43
Igår va en sjukt dålig och seg dag, tills jag drog och mötte Alex min kära vän. vi pratade lite och så, sen skulle han till gullmarsplan och möta Simon för att åka och göra en sak, jag pallade itne följa med för ja såg ut som ett missfoster haha. Så jag drog hem och fixade mig lite, och sen mötte jag Emmy.. Och som alltid har vi otur, missade precis bussen mot gullmars så fick gå hela vägen, fast de gjorde inte så mycket de är ju bara bra med lite motion haha. Vi mötte iaf upp Alex och Simon och sen drog vi hem till Simon, chillade och mådde bra. Drog väl hem ungefär vid 4-5 i morse, så vaknade vid 15.00 idag. Jaja, idag hoppas jag fan på en lyckad kväll, för de blir utgååång med gänget ikväll. Ska käka och lite sånt nu sen ska jag börja fixa mig och sen möta Emmy. Vi tänkte va där lite tidigare än va vi brukar, så måste va klar vid 21 iaf :) Men men hoppas ni får en bra kväll, för de ska jag ha!! bye bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!