Could it be that I don't love you and you don't love me no more?

2012-07-17 - 17:33:44
I dont know u anymore ..

Du kom tillbaka när jag börjat glömma och gå vidare, men så fort du hörde av dig och sa dom sakerna du sa blev allt annorlunda igen. Du kom tillbaka in i mina tankar som innan och jag blev så glad över allt du sa till mig. Jag gick emot mig själv när jag började träffa dig igen, men kunde inte säga nej eftersom mina känslor för dig fortfarande finns kvar och att jag faktis älskar dig fortfarande. Men för en gång skull trodde jag på de du sa och trodde ej du skulle göra som du gjort ganska många gånger mot mig, som fått mig göra saker som jag aldrig skulle göra innan.. Jag vet att ej är perfekt och har gjort saker mot dig som är oförlåtligt och vidrigt, men glöm inte att du gjort samma sak mot mig!! Vi båda är på samma nivå när de gäller den saken, finns inget som är värre än den andras .. Vet ej varför jag skriver de här men skönt att skriva av sig när man ej kan prata ..
Du är min första och riktiga kärlek - därför så sjukt svårt att glömma och gå vidare bara .. Men de är de som krävs nu, de är bara inse att de ej funkar längre när man bara mår dåligt och aldrig bra!

Don't understand what we gonna do
But it's like you don't know me
And I don't know you, no more
Not no more!
And it's like damn, how the hell we get here?
No idea, but we're not what we were before
Could it be that I don't love you and you don't love me no more?






/ Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!