Nemen hejhejhallåååå ..

2012-08-09 - 14:41:49
Nu ska jag försöka igen, eller nej de ska jag inte utan ja skriver när ja känner för de och har tid helt enkelt .. Har hänt rätt mycket på sista tiden, lite halv dåligt har man mått men men what to do. Nu är de iaf bättre och de är huvudsaken! Kan ju berätta lite vad som hände i helgen, på fredan va jag emmy lucas och alex ute, först på anchor eller hur fan de stavas, inte så kul eftersom ja inte är så förtjust i rock men de funkade för man va ju drunk liksom haha, sen efter de kommer ja ej ihåg, sen på lördagen va ja ganska så bakis, men drog till systemet och sen började ja fixa mig direkt för att dra till flaten på en techno fest med syrrorna, emmy och storesyrrans kompisar. De slutade med att alla drog men ja och emmy stannade kvar, fan hade riktigt kul, träffade på gamla folk man umgicks med förut .. Stöööökig natt blev de kan ja ju säga :) haha  .. Sen söndagen blev lugn om ja tänker rätt. Har börjat jobba på emmys jobb nu också, de funkar bra!
Så idag har jag jobbat och sen va jag ock lämna in min älskade iphone efter 2 månader :) haha fan va dom drev med en, men förstår de eftersom den såg ut som den gjorde ;) Men snart är min bebis tillbaka igen!! Nu tänka ja lägga mig och sola lite solarium här hemma och sen ska jag möta t och käka med honom bara, och få ett avslut på de hela.. :/ men bäst för båda. Efter de ska ja möta upp mysan för att sola igen sen möta upp emmy och ta the daily walk :) Ja nu har jag fan skrivit av mig lite, ska försöka bli bättre på de här men så jävla sugit när man ej kan lägga upp bilder lite snyggt och smidigt, nu har jag ju min keffa xperia som inte vet hur man gör .. haha ..
Nej men puss på er

Flaten



Me in action



Bästavän <3



Jag och min fina vän Alex



När vi åkte wildish musish ;)



True shit !!



/ Kääärlek ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!