Dom försöker trycka ner dig, men du får aldrig nånsin ge dig ...

2012-07-30 - 14:26:14
Hade sjukt kul igår på grönan, och vet ni vad jag gjorde för första gången? Åkte fucking frittfall haha, skit stolt .. Asså usch och fy va rädd jag va, första och sista gången säger jag bara ;) ska lägga upp bilder sen .. Har mycket att skriva egentligen men hinner inte just nu för ska ut i de fina vädret på promenad med min bästaste vän!! Men får ta och skriva lite saker senare ikväll ..
Har typ ingen röst kvar, vetiiifan va som hänt .. Nej men nu ska ja byta om sen dra ut .. Kör en skön update senare så ni får veta lite vad som hänt ..



/ kääärlek ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!