on the road ...

2012-07-24 - 15:59:24
Nu sitter vi och softar på bussen mot norrtälje, ska bli sååååååå sjukt mysigt att komma upp till landet nu, träffa min älskade familj som man ej träffat på mer än en månad och mina fina hundar .. Snacka om att man saknar sina gosisar när man ej har dom där hemma..
Tänkte att jag skulle förklara lite kort vad som hände på öland, vi hade huuuur mysigt som helst och jag va så sjukt glad över att äntligen va där eftersom jag och emmy hade planerat de ett tag .. Men sen på lördagen sprack allt, jag och a började jiddra .. behöver ej förklara in i minsta detalj men de blev KAOS, kan säga såhär båda gjorde fel men hon va den som startade de och mer och mer grejer har kommit fram nu i efterhand, och jag blir så sjukt sne att en person som egentligen inte ens skulle med ska fucka upp hela jävla skiten!! Ska ej va den som är den som sitter och skriver ut saker här .. Men om ja är laaaaaack!! Men ska nog tillbaka till min älskling nästa vecka, och då blir de bara MYYYYYS OCH GLADA MINER, ingen som är där och skapar drama och problem!!
Jaja, nu ska jag ut på rehab och bara soooofta galet med underbara människor, sen på fredag åker jag hem för att fira Tania som fyller år idag, ska dit med mysan .. :D Aa de kan jag ju ta då ;) Nej men hurrni nu ska ja luta mig tillbaka och kolla lite teen mom haha ;) Puss på er alla

Innan utgång på öland - mer bilder kommer



Ölandsbron



Äkta och världens finaste vänner - en jävla massa kärlek till er ♥



/ käääärlek♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!