För fort / grattis syster

2008-10-15 - 11:47:24
Allt går för fort. De är bara en vecka kvar nu tills jag opereras, och jag är så jävla nervös. De är nu man känner att nervositeten kommer, jag har ju gått runt och trott att de va 2 veckor kvar, men nej så va de ju självklart inte.
Men de är klart att de ska bli skönt att äntligen få de gjort, för har haft problem med den nu sen i maj. Haha de som är bra är att jag kanske kommer få pengar för mina ärr jag kommer få, och att jag kommer få en funkade njure igen också ifs, haha men aa får se hur de blir med allt de där..

Idag vaknde jag vid 10.00, hade försovit mig. Gick upp och sen va de bara gå ner till vårdcentralen för att lämna ett prov.
Sen ringde jag mamma och vi kom överens om att jag inte behövde gå till skolan idag. Sen har jag ett jätte viktigt möte med min kontakt person idag vid 15.30 och de måste jag gå på. Ja efter de är de bara hem och fira lillesyrran som fyller 13 idag, så nu är hon en riktig tonåring. Kanske tar lite kort senare ikväll, men lovar inget. Nej nu ska jag nog duscha och så. Vi hörs ikväll. Ha de greaaaaat ;)

GRATTIS GRATTIS MIN ÄLSKADE LILLESYRRA
Postat av: KelocC

sv: haha ;D tycker du om min nya design då ? :D puss

2008-10-15 - 11:58:09
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: KelocC

Tack ;D gilla den också :D

2008-10-15 - 12:07:51
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: KelocC

sv: jofan ;D

2008-10-20 - 16:13:22
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!