Will i see u again ..

2010-09-15 - 14:29:21

Har inte så mycket att skriva, kom hem från skolan för ett tag sen. Ska bara chilla lite nu sen möta emmy för att gå och rösta haha, vet inte ens va ja ska rösta på men nått blir de.. Sen kommer syrran hit och ska hjälpa mig med mitt cv och så, för kan ju få jobb på vivo men måste lämna mitt cv först förstår ni, och ja har inte kommit så långt än. Nej nu ska jag göra kaffe och ringa min mupp. Peace n love!

Good music ..

Fantan Mojah - Will i see u again



Jah cure - 2010



Morgan Heritage - Cant get we out



Morgan heritage - Tell me how come



Morgan heritage - Rampage







<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!