Skön kväll igår !!

2010-09-28 - 17:43:14

Drog till nivå med emmy, de va tänk att vi skulle ta några bärs bara men sen blev de en riktigt najs kväll. Simon alex kom till nivå, sen va timmy och hans polare där, sen alex och hans kompisar och aa massa, va ett skönt gäng iaf. Sen när nivå stängde drog alla vidare till 54, där va ahmed petter och maxi.. Vi fick lite färdkost på vägen också ;) Haha asså den där kvällen va den skönaste, säger bara jag emmy simon hahahhaaha så jävla kul.. Jag va i min eget sköna värld igår!! Nej fan hade iaf riktigt kul .. Förutom att pulvret johanna då ska tappa sin mobil, vet inte vad de är med mig och mina mobilen men vi kommer iaf aldrig överens har ja märkt, dom får ben och springer iväg .. Så nu är ja telefonlös, men kommer få nytt kort i veckan sen får ja ta en gammal mobil bara, och de typiska är ju att försäkringen gick ut nyss och vi glömde förlänga den :( Jaja, får se vad som händer ikväll men ska nog möta emmy och så.
PEACE N LOVE!!

Min och emmys låt haha!! :)


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!