Kick u in the buuuuuut!

2010-09-16 - 18:39:30

Riktigt skön kväll igår, va först och röstade och så med alex och emmy sen systemet och sen mötte vi Ahmed maxi simon petter eli julia arez på medis, va först på ojojoj sen 54an sen labbet eller vafan de hette. Så nu mår jag bajs, eller aa är lite bakis iaf... Sen kom min äckliga telefonräkning från turkiet igen på 4950 spänn så sammanlagt har jag ringt för 10 000 i turkiet, heeelt sjuk nästan som resan kostade. Den va ju riktigt skööön!!! Så mamma är inte så glad på mig just nu, och de förstår ja men aa ... Ska ringa imorrn o kolla om skiten äns stämmer för verkar skummt att få en räkning nu när vi va där i juni/juli .. Aja, nu ska ja snart käka är hungrig som ett djur (bakismagen) haha .. PEACE N LOVE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!