Female pimpi'n

2010-09-27 - 17:28:05


HELLUUUUUUUU!!
Tänkte skriva va ja har gjort i helgen, i fredags va jag i sickla och så med älskling sen efter de drog vi hem till mig käkade och sen till tf och kröka. Sen på lördan drog jag baby knecken dawe och henke på djurgårn match, inte min grej för de är ju trots allt inte mitt lag och de bästa va ju att dom förlorade haha ;) Sen efter de drog vi och käka på piloten sen till nån fest i skarpnäck. Sen igår låg jag i koma hela dagen för va så sjukt bakis. Nu ska jag snart börja fixa mig sen ut och ta en bärs med min älsklingstjej! Har inte tid att skriva mer nu så byyyyyebyeee!

För 2 år sen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!