Nevaaahevah

2010-03-11 - 15:27:38

Vart i skolan och sen va ja ute med nelson as usual. Va nyss och solade, ska duscha och fixa mig sen blir de hem till älskling. Imorrn ska jag till tobbe och boka tid och shit för my new tattoo ;) Nej men ciaaao!

Och igeeeeeeen :P



Postat av: R. smith

Tack så mycket gulligt sagt av dig! Nej jag har inga problem nu jag känner dig ju inte klart det är jobbigt att det som hände! Aja det är ingenting att haka upp sig på livet går vidare å jag har min kärlek nu så jag kan inte sitta och vara bitter vilket jag faktist var ett tag hehe! Nej men moget av dig att skriva till mig lite ilska släppte där kan jag säga haha! Detsamma take care!

2010-03-11 - 16:25:44
URL: http://mrssmiths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!