Its something to keep me moving on ..

2010-03-18 - 15:32:12

Levaaande död fan, min kropp är inte med nånstans.. Åkte iaf till skolan, sen hem direkt efter och gick ut med Nellii sen har jag bara legat framför tvn. Så nu ska jag göra nått bra - Do my naaails ;) Blir bara lugnt ikväll, ska sola igen när mami kommer hem och sen kanske dra till min älskling, men om jag är såhär seg då vettefan om jag äns orkar gå utanför dörren. Ciaociao

Jag och Emmy för typ 10000 år sen, nej men 06!

Postat av: Emmy

hahah johanna är du skön eller det där var inte 2006 :P 2004 tror ja det var :P vi var ju absolut inte 16 år på den bilden :P

2010-03-18 - 20:42:41
Postat av: Anonym

Joo de va innan jag hamnade på h och när ja bodde hos raffe och lotta och de va 2006 :P haha.. trodde också de va mycket längre sen men de är fan inte de ;P

2010-03-19 - 13:01:05
URL: http://juuhanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!