Even when the sky comes fallin Even when the sun don't shine i got faith in you and I

2010-06-14 - 13:21:52

Hallååå där mina härliga små stjärtar, nu tänkte ja skriva lite här ;)
Vafan ska ja börja, i fredags va jag ute med emmy alex o lucas sen har de vart lugnt för mig. Idag ska jag o emmy kolla resan och shit sen boka, så snart taggar vi från keffa sverige! Och sen när jag kommer hem fyller lilla jag 20 :D Så va ska ni ge mig då? haha nej driver...
Har inte så mycket att skriva faktis, tänkte lägga in lite bilder! Peace

Från mammas fest!

Moi n my lillsis!




Lillsis tt moi



Min fina mamma



Världens bästa!



Min fina morbror o hans fina fru o mami!



Dinner!



Dj Johan o Ludde



hahah Mackan o morfar, han levde upp till de rosa :) Klockren!



Orkar inte lägga in mer, men kanske kommer mer sen!


Snart ligger vi här och schteeeeker gärnet ;) haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!