Let me live my life and you can live yours

2010-01-18 - 14:54:09


Christopher Martin - Take my wings




Fredag:
Först va jag hemma hos min älskling, sen va de bara åka hem slänga i sig mat duscha sen drog jag till emmy och fixade mig sen mötte vi alex drog till han och föra lite, sen kom eli och hämtade oss. Drog in mot stan till berns, de va kul. Syrran och amanda kom dit också. Efter de drog vi till Petter, va heeeeeeelt den kvällen iaf haha ;) Sen vid halv sex kom jag till t. De va min fredag de.
Lördag: Drog hem tidigt och sov lite till, sen va jag bara hemma va så sjukt bakis. Senare på kvällen drog jag till tt och bara mös.
Söndag: Va jag bara hemma hos min sötnos, sen vid 9 på kvällen drog jag och mötte upp emmy eli leo och alex :) Vi åkte först till bredäng sen till årsta igen, eli har ju fått körkort så vi åkte med honom. Kom hem vid 1-2 eller nått.
Och idag va jag i skolan o snart ska ja möta emmy och chilla lite. Senare ikväll ska vi in till stan och fixa lite saker. Nej men nu ska jag piffa till mig lite häära ;) peace!

2 pac ft Beyonce - Dont u trust me (remix)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!