Tierd of this ..

2010-02-21 - 23:42:28

Dålig på att uppdatera, men skriver helt enkelt när ja känner för de och kan.
Den här helgen har bara vart lugn, i torsdags åkte jag till baby och han smittade mig den jäveln ;) så vaknade och va förskyld. Vi åkte hem till mig sen har vi vart här hela helgen och bara myst! Älskar och va med mitt hjärta. Han åkte iaf hem idag och vi skulle till syrran som firade sig med släkt och shit, de va trevligt. Sen fick jag ett par jeans av syrran, ett par baggie levis, tyckte dom va nice ;) sååååå guullig! Sen mötte jag upp emmy och alex och chillade hos alex, kolla blåsningen och så bara. Nu ska jag väl titta tv sen sova, måste upp imorrn ju.
VILL BARA FÅ IN MINA F*CKING PENGAR, VILL KÖPA SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA MYCKET NYA GREJER! Fixa håret och massa bajs, men men hoppas snart. Bara fortsätta gå och läängta hah..
Nej men nu ska jag ta en cigg och ringa t, niiight 




Min fina syster n moi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!