Sicksicksick

2010-02-23 - 13:07:10
Är baaaajssjuuuk. Är iaf hos t nu åkte hit igår. Antingen ska jag stanna eller så kommer papi och hämtar mig, får se hur jag gör. Pallar iaf inte ta buss eller nått skit, kallt och äckligt mycket folk.
Imorrn fyller min älskling 22 :) Har inte köpt nått än men tror de blir en lite senare present. Vet vad jag ska köpa iaf.
Lääängtar bara till helgen, på fredag ska jag käka med t och hans mami och syster sen på lördag blir de utgång med syrran och gänget :) Ska bli kul, fira henne.
Nej nu ska jag ta en cigg och sen sätta på en film. Ciao ciao

Tråkigt att de har blivit såhär, men vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!