Hold on!

2010-04-08 - 14:25:00
Back on track :) Har inte pallat skriva nått men tänkte försöka nu.
Helgen och allt har vart nice, orkar inte skriva om den. Nu är jag hos min lilla loverboy, ska snart dra hem för syrran kommer ska fixa hennes hår, sy in löshår och shit :) sen efter de ska ja möta upp mysan! Kommer bilder ikväll om ni har tur haha. Peace n love!

Kääärlek till er mina fina systrar!



And some musicaaa ;)

Wyclef Jean & Mavado - Hold On

Advance Patrol feat. Cestar Perdoname

Usher & Plies - Hey Daddy (Daddy's home)

Snoop Dogg & Jay-Z - I Wanna Rock

Aaliyah - If Your Girl Only Knew

Trey Songz & Fabolous  - Say Aah

Mariah Carey & Ne-Yo - Angels Cry

Busy Signal - Wine Pon Di Edge

Sade Soldier of Love feat Raheem Devaughn

Slag från hjärtat - Ge o Få

Young Money & Lloyd - Bedrock

Ky-Mani Marley - One time

Army of the Pharaohs - Seven AOTP

Lite låtar som jag gillar, goood va? ;) Nu blir de en garrelito för mig hära hahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!