u can have whatever u like!!

2009-09-15 - 20:21:12

Nu har jag precis kommit hem typ, va kul att träffa dom små korvarna igen :) hoppade studsmatta och lite så bara, ja ni vet lekte som de kallas! haha.. Sen efter jag vart där så drog ja till mamis jobb så åkte vi moppe hem, jävligt schysst hjälm man fick där såg riktigt kul ut! haha. Nu ska ja snart ut och möta emmy och sen fixa lite grejeeer, dont tell yah whaaat it is! Har inte tid att sitta här nu, kommer lite bilder ikväll tror ja nog för nu ska kameran med och då jävlar, för visst är de kul att kolla på såna söta tjejer som mig och emmy? ;) Hahah..
CIAAAAAAAAAAAO!

MIN MAN ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!