The more sand that has escaped from the hourglass of our life, the clearer we should see through it.

2009-09-21 - 18:20:29

En trött johanna för första gången vid den här tiden haha, blev väckt i morse av mamma vid halv 8. De va tydligen kris på hennes jobb så hon ville att jag skulle följa med och jobba, och självklart ställde jag upp, vara bara kliva upp ur min sköna säng och börja fixa sig. Men de va bara roligt att jobba, så gulliga ungar :) Slutade vid 16 då tog mami och jag en promenad med nelson i en timme typ sen hem och käkade middag.
Ska snart möta emmy, får se vad som händer men nått hittar man nog på. Hon har ju också jobbat idag, så hon är inte heller så pigg ;P Duktig flicka som ska jobba 2 veckor, haha.
Nej men har inget mer att skriva nu, blir nog ett inlägg senare! Peace n loove




Cant satisfy her!
Me like






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!