thaaaaaaaaats that

2009-09-07 - 13:28:44

Va sjukt kul i lördags, förutom att samma idiot slängde ut oss som vanligt. Fattar inte vad ditt problem är ALEEEEEEEEEEEEX? Helt sjuk den där snubben, ska jävlas för vi inte hälsa på han i gullmars, patetisk!! Jaja whatever, drog iaf till nån fest i hammarby sjöstad med nån snubbe men va bara där 10 min typ, skit kefft! Så vi åkte till gullmars och mötte upp t o j :) Ja de va den kvällen. Men sjukt kul va de iaf, träffade två jätte trevliga tjejer från lund, inte varje dag man träffar trevliga brudar sådär haha .. Sen va ju kkv där och uppträdde också. Men men, igår tog ja de bara lugnt, tog en lång prmenad med mami och nelson. Sen kollade vi film.
Och min älskling douglas börjar bli jätte sjuk :( Inte kul att se, hoppas han piggnar till. Han orkar knappt gå ut och kissa eller nått, kan knappt gå så får se hur de blir med allt nu .. Usch min bebis <3
Snart kommer iaf Emmy hit, vi ska ut med hundarna och hon måste hjälpa mig med douglas. Sen ska vi fixa oss och dra o fixa mitt bankomat kort som inte funkar sen ska emmy ta kort till sitt leg.. Nej men nu ska ja käka frukost, peace!

Jag och min bebis douglas <3 du är finast gubben ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!