Tell me what you say?!

2009-09-20 - 21:40:02

Hellu där!
Idag har de vart en riktigt lugn dag, gick upp och började fixa med garderoberna direkt typ. Blev riktigt nice faktis, mycket bättre än innan. Sen kom min kära storesyster hit, och de är alltid lika kul :) Så har bara vart hemma hela dagen och haft de mysigt. Ja de är de jag gjort bara, får se om ja ska göra nått senare men de tror ja inte. Nej men ciaaao!

Bästaste syster, kärlek <3





Min fina underbara Douglas, snart är de 2 veckor sen du lämnade oss.
Du är så himla saknad, tänker på dig hela tiden.
Hoppas du har de bra där du är nu, jag älskar dig så mycket min bebis <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!