SJUKA MÄNNISKAAAAAA!

2009-09-21 - 22:15:08

Jasmin Jasmin Malekshahi !!

Tror de är den mest idiotiska bruden som finns. Vilket av orden är de du inte fattar, skriv INTE till mig eller om mig och mina systrar till någon. Du vekar ju ha en seriös skada gumman. Kommer bli äckligt irriterad om du hör av dig en gång till. Du känner inte mig eller nån av mina systrar och ändå krigar du, fattar inte va problemet är!? INGEN VILL HA DINA ÄCKLIGA SAMTAL ELLER MAIL !!
Ska man behöva slå in de i skallen på dig eller, f*cking idiot!

Om hon skriver till någon av er svara inte, eller ge inte ut mitt nr!!

Postat av: Monika

Hej

asså du, hon tjejen. Håller på jättemycket nu för några killar jag känner bl.a. min pojkvän, blev du av med henne på nåt sätt ??

Mejla gärna mig eller skriv på facebook eller liknande, vore schysst, hon är ju fan dum i hela huvet.

2010-06-16 - 23:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!