sick

2009-09-10 - 23:58:41

Jaha nu är man sjuk. De va jävligt länge sen ja va de nu, efter ja opererade bort halsmandlarna och operera njuren så har jag inte vart sjuk, men nu kom de. Har feber och ont i hela kroppen + förskyld, inte okej..
Man blir ju lite nojjig också, svininflensan u know haha.
Nej men nu har iaf a kommit ut, men är fortfarande misstänkt. Hela grejen är så sjuk, vi va med honom hela kvällen och ändå är han misstänkt, men hoppas de löser sig eller de måste lösa sig. Jag och Emmy skulle träffat han idag och prata men så blev de inte, hoppas vi kan de imorrn iaf.
Fan pallar inte de här, blir sjuk precis till helgen, jävligt otippat.
Nej men nu tänkte jag lägga mig och kolla en film och försöka sova. Gonatt!

Sov gott gubben, älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!