Segt

2009-09-22 - 15:28:55

En riktigt seg dag, emmy ringde och väckte mig typ 1 idag va så sjukt seg så orkade knappt gå upp men tillslut gick de. Och när man kom upp mötte man direkt en galen hund as usal, haha. Så de va bara skynda sig ut med lillen. Gick till jourlivs och köpte cigg sen hem igen. snart ja ska till årstaberg och möta emmy får se vad vi ska göra men inget speciellt tror ja, sen ska ja möta t idag :)
Men har ett viktigt möte imorrn vid 1 så får se hur de blir. Nej men nu ska ja fixa mig lite sådär, peace n love!

Fortsätt kommentera, bara roligt ;)

Snart är de vinter, måååste köpa ny vinterjacka..



Idag är de 2 veckor sen du försvann från oss.
Vi saknar dig varje sekund bebis. Vila i frid min gos!
Jag älskar dig <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!