One and only <3

2009-09-09 - 18:38:45

Idag va jag hos läkaren, prata om min medicin och så. Efter de gick jag en långpromenad med Nelson, märker att han undrar vart broshan är :( Man saknar och tänker på honom hela tiden <3
Va iaf ute med nelson i 1 timma, sen när ja kom hem gjorde ja mat då kom emmy till mig och berätta en sak som hände igår, hon hade precis blivit släppt ur häktet. Fattade fan ingenting men handlade om 2 personrån i årsta och ...... är misstänkt, men vi vet att ... är oskyldig för .. va med oss hela klvällen. Idioter dom där, orkar inte förklara allt. jaja, hoppas de löser sig iaf. Polisen ringde nyss till mig och ville att jag skulle berätta allt va jag gjorde igår kväll. Jaja, vi gick iaf ut med nelson ett tag sen drog vi hem till mig igen. Har bara tagit de lugnt nu, men ska duscha och fixa mig snart för ska ut ikväll med emmy.
Är sugen på att dra ut, men mår fortfarande skit. Kan inte sluta tänka på min bebis, fattar fortfarande inte att han är borta. Men försöker ha humöret på topp endå, vet att han vill att man ska va glad istället men inte lätt..
Nej nu ska ja ta nått att äta om ja orkar sen fixa mig, peace!

Lite av mig och finaste lillebror <3 tänker på dig hela tiden bebis!



Ska boka tid snart för en tatuering, till ett minne av min bebis.
Tror ingen förstår hur mycket han betyder för oss. Fattar inte att du är borta älskling:( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!