Me like uu

2009-09-12 - 16:32:58

Fan vilken jobbig kväll de va igår, trodde jag skulle döööö. Jag och Emmy åkte till södertäje och mötte David och hans polare, drog hem till han och drack några öl, de va helt okej i början, trevligt och sådär. Men sen mot slutet när vi skulle börja dra hemmåt så gick de åt helvette för bussarna gick inte in mot centrum och då blev vårat humör på "topp".. Krigade för att komma därifrån för pallade fan inte stanna där, och till slut efter allt jävla meck så tog vi en taxi in till centrum, taaaack för de! Kom väl fram till gullmars 5 eller nått, då skulle vi egentligen dragit till Simon men så blev de inte utan vi drog hem och sov, kom hem runt halv 6/6 eller va den va. Tråkigt att de blev så sent för ville möta en viss person men orkade inte när ja väl kom hem, ville bara sova då plus jag va inte så pigg heller, va ju sjuk.. Men men en kväll som inte kommer bli av igen haha ;) Vet inte vad som händer ikväll men ja tror nog de blir lugnt för mig, men så säger jag alltid men de blir aldrig så ändå haha..

Har en fråga till er, som ni kanske kan svara på nu också för har ju endå en del läsare men inga kommentarer ;) haha, jaja tycker ni de är fel att en 13 åring tatuerar sig om nu tatueringen verkligen betyder något och inte bara är impuls grej? Funderar på en sak men vet inte om de är så bra än!? Va tycker ni?
Själv tycker jag att de inte är nått fel med de, eftersom den verkligen har en betydelse!
Kommentera gäääärna nu ;)

Nej men nu tänkte jag lägga mig i soffan och kolla lite tv och vänta på att mami och papi kommer hem :) Peace!


Oh hello fjortis ;) gammal ...


Piercingar i hela jävla ansiktet också, näsa ögonbryn överläpp underläpp tunga, not good ;)

Postat av: Anonym

nej det är inte fel tycker jag, för det kan ju va något viktigt för personen och ett sätt att minnas på!

2009-09-14 - 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!