Im a stronger girl now and its all because of u

2009-09-14 - 01:19:05

Har verkligen bara segat hemma hela jävla dagen, förutom att jag gick en promenad med nelson och gick och handla med mami då, men annars har de bara vart lugnt för mig. Jag och mami kollade igenom massa gamla bilder, så jävla kul och se hur man sett ut och hur mamma och pappa såg ut när dom va unga haha ;) så söta.
Dom blev ju tillsammans när papi va 19 och mamma 18 så dom har varit tillsammans ett tag. Undrar när ja ska hitta den rätta? Ja gissar på sjuuuuuuuuuuukt länge till haha..
Tänk när ni går förbi nån på stan en random snubbe, har ni nån gång tänkt att de kanske är han du blir tillsammans med och bildar familj med? haha jag och emmy brukar tänka så iaf, för man vet ju aldrig ;)
Nej men vafan, har iaf haft en mysig söndag men nu börjar ja känna mig lite rastlös, ska kolla på en film och försöka sova tror jag så man inte sover bort hela dagen imorrn, ja pallar fan inte de.
Ska iförsig inte göra nått speciellt imorrn men de är ändå jobbigt. Nu vill jag bara börja skolan och få ordning på saker. Fan va ja snackar nu ska ja va tyst för ska kolla film nu !!
PEAAAAAAAAAAAACE N LOVE

Thaaaaaaaaaaaaai, bäästa !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!