Helgen över

2009-09-27 - 23:02:46

Nu va helgen slut, har haft en bra helg iaf. I fredags började kvällen hemma hos Emmy med leo alex lucas och andreas, så vi satt hemma hos henne och föra lite innan de blev utgång. Skulle egentligen till pilot men så blev de självklart inte, vi skulle dra till huset istället men när vi kommer dit och ska in kommer självklart ja och emmy inte in där, för tydligen har vi sagt att vakt alex mamma är en hora, haha så jävla skrattretande. Så vi sket i det och drog till viper, inte så lyckat men funkade. Efter de drog jag till skarpnäck hem till T och myste lite där :) Sen på lördag va de bara åka direkt till emmy och börja fixa mig, sen skulle vi till kiosken och jobba igen. Jobbade 18-21, så gick 1000 kr rikare hem sen! Efter vi jobbat drog vi hem till mig och hämta lite kläder och gick ut med nelson en stund, sen vidare till e igen. Käkade lite sen drog vi till medis och mötte alex zebbe och lucas, chillade lite där, lekte burken och grejer haha, så jävla länge sen men fortfarande sjukt kul ;) Jaja, sen va de hemmåt efter de, jag och e kom väl hem 3 eller va den va så kollade på en film och sen deckade vi. Och idag har bara vart lugnt, vaknade och drog till globen direkt och köpte varsin hårfärg sen mest lugnt. Kolla ensam mamma och lite sånt. Och sen mötte jag storesyster som hade vart hos oss, ville ju också träffa henne innan hon åkte hem till sig. Ja de är väl min helg!
Måste berätta en rolig sak, i fredags när ja och emmy fixade oss ringde jayson från the voice. Emmy hade tydligen vunnit en tävling, så vi ska vara med i the voice morron nån dag, dom skulle ringa upp i veckan igen :) haha fett kul, så då måste ni kolla ;)

Nej nu ska ja sluta babbla, tänkte sitta här lite sen kolla film, peace n love

Från kiorreeen ;) haha





Postat av: Emelie

Haha vad roligt att ni fått jobb! :) Hur länge ska ni jobba där? Ser roligt ut iaf :D



2009-09-28 - 09:30:13
URL: http://emelieone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!