"Every little thing is gonna be allright"

2009-09-10 - 14:20:14

Nu börjar de gå åt rätt håll, igår va ja ju hos läkarn och fick hjälp med min medicin men de jobbiga är bara att ja måste vänta på en tid hos vuxen psyk men men .. Och idag va jag på gymnasie slussen och snackade med en om min skolgång, ska börja på åsö komvux, börjar den 12 oktober. Men rätt soft, har bara matte den här terminen och går mån-tors 10.45-13.00 varje dag, så de är chill. Nu är de bara de sista kvar med försäkringskassan.
Känns skönt att man kommer igång med nått, orkar inte bara va hemma på dagarna.
Jaja, nu har jag precis vart ute med Nelson, ska väl lägga mig i soffan och dö ett tag nu. Va ute igår med Emmy och Zebbe, sen mötte vi upp Simon och Petter. Hade de kul igår iaf. Men de känns idag haha..
Nu hoppas ja bara allt med a löser sig, han sitter ju åtalad nu och är helt oskyldig.. fattar inte, sjuka idioter de där!!! Blir så äckligt irriterad.

http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_3495123.svd
där kan ni läsa om det om ni är intresserade, börjar bara garva när ja ser de. Riktiga idioter!!
Oskyldigt åtalad, bra där puckon!


Nej nu ska ja dra till soffan igen, peace!

Helt gammal, kolla ögonbrynen schyssta va? :P haha



Saknar dig bebis, kom tillbaka nu <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!