bye baby byeeeeeeeeeeeeeeeeee

2009-09-01 - 20:28:42

shoo !
Skulle ta de lugnt hemma igår tänkte ja, men så blev de inte. Emmy ringde så drog vi till globen, käkade på cafet där sen kollade vi runt lite. Sen efter de åkte vi hem till mig, skulle bara byta tröja och så sen drog vi till trianon och tog en öl. Efter de mötte vi upp Åre på söder och chillade lite med han och sen mötte vi Petter snabbt snackade lite och så med honom.
Emmy fick ett litet sms sen av en viss person som va i sthlm, så vi åkte till flempan till izko. Kul och träffa han. kom väl hem runt 4 eller nått igår, så idag vaknade jag halv 3, noot good. Käkade lite frukost sen mötte jag e och sen mötte vi alex och snacka lite med honom. De är de jag har gjort. Snart ska ja och Emmy gå årstaviken runt med Nelson. Nej nu ska ja ta en ciggiluring och kaffe, bye!


Hahahahah, gammal ! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!