70 ärliga svar om mig!

2009-09-21 - 19:29:54

1. Vilket är ditt mellan namn? Elida ulrika

2. Vilken tid gick du upp i morse? 07.30

3. Är du i ett förhållande nu? nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? ..

5.Om nej, vem var du tillsammans med sist? Emil

6. Får man fråga varför det tog slut? Inga känslor kvar och de funkade inte!

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Aa, eller asså seriöst och seriöst .. Va ju som ja va då!

8. Vem vet mest om dig? Emmy vet absolut mest tror jag, sen storesyster

9. Vad gör du på fredagskvällar? Festar oftast, annars händer de annat.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Crazy beautiful

11. Är du oskuld? Nej

12. Har du någonsin varit full? Många gånger

13. Har du testat droger? Yes

14. Röker du? Yes

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Ja, min älskade douglas <3

17. Hur mår du idag?  Jag mår prima, lite trött bara

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Ska ta en men gör de inte.

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Samma sak som ja gör nu, ingen förändring haha. Nej men inte fan vet jag.

20. Bästa minnet från sommaren?  Många bra minnen :)

21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Thailand

22. När var du där? Mer än ett år sen

23. Är du rasist? Nej, men kan ju ha fördommar ibland men de har inget hudfärgen att göra, utan kan ha exakt lika mycket fördommar om svenskar, beror helt på hur folk beter sig mot en.

24. Har du helt svenskt ursprung? Yes, 100 % svensk

25. Om nej, vart kommer du ifrån? ..

26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer? Beror helt på hur personen är, men har mest svenska tjejkompisar. Förutom A och L som är från annat land :)

27. Ser du fram emot någonting just nu? Nej inget speciellt sådär, men hoppas jag snart har nått jag ser fram emot :)

28. Sköter du skolan? Går inte i skolan, börjar den 12 oktober och då ska den skötas. Men annars har jag aldrig skött skolan.

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Inga

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? g

31. Vilket ämne var det? Vet inte, de va betygen från grundskolan som va g haha..

32. Har du fått IG på ett prov? Yes

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej

34. Anser du dig vara intelligent? Haha nja de vettefan, men ibland men oftast inte på sånna saker som är viktiga.

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Svår fråga, finns många bra tider.

36. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja de har jag gjort

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Yes, när de va som värst.

40. Hur ofta gråter du? Vet inte, ja gråter när nått dåligt händer eller när jag mår dåligt över nått.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Mår dåligt haha, nej men pratar med min bästavän,mami, syster. Vänder mig till mina nära iaf.

42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Som ja sa innan, till mina nära och kära oftast.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej!

44. Vilken klass går du i nu? Ingen, komvux snart!

45. Vilken skola? Börjar på åsö.

46. Har du varit otrogen någon gång? Yes

47. Har någon varit otrogen mot dig? De vet jag inte, men nej de tror jag inte.

48. Är du stolt över dig själv? Ja ibland, inte alltid.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Alltid svårt att svara på vad man själv är bra på men i give it a try. Humor, bra lyssnare, omtänksam. ja vet inte ..

50. Vad får du ofta komplimanger för? Ofta? Jadu de vet ja inte ..

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja de har jag nog

52. Cider eller ÖL? Bärs SÅKLART!

53. Har du några talanger? Ohja många dolda talanger ;)

54. Vet du om någon är kär i dig? Nej faktis inte

55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Självklart, med båda systrarna. Har väldigt bra kontakt med dom. Kärlek <3

56. Vad står det i ditt senaste sms och vem var det ifrån? Hey whats up? Från Braxton.

57. Hur lång är du? 1.70

58. Vad har du för ögonfärg? Blåa

59. Vilken storlek har du på kläderna? Olika, beror på vad. Tröjor xs. Helt olika faktis

60. Vem litar du på till 100%? Emmy, Matilda. Sen självklart mami & papi, lillesyster.

61. Har du några piercingar? yes

62. Om ja, vart någonstans? Tungan, överläppen, näsan

63. Om nej, vill du ha några? ..

64. Vad har du för skostorlek? 39 

65. Vad är ditt framtida jobb? Eget med Emmy, klädaffär. Vårt egna märke aa u name it ;)

66. Vad är din favorit mat? Har ingen speciell, men pappas mat är alltid god. Thai food also!

67. Har du några husdjur? Yes, 3

68. Om ja, vad för några? En hund och 2 kaniner

69. Vad är du rädd för? Vet inte, döden maybe?

70. Berätta om ditt framtida liv? Skööönste livet. Mer orkar ja inte säga, men ska iaf vara så LYCKAD ;)
hah



                 Sådär, nu fick ni 70 helt seriöst ärliga svar:)        

T.O.K. - Footprints (When You Cry)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!