Just to let you know exactly the way i feel, to let you know my love for real!

2009-10-04 - 18:00:36

Idag har de vart en till seg dag, vaknade vid 13 typ. Sen har jag bara tagit de lugnt framför tv och datan tills syrran kom hit. Vi fikade lite sen gick vi ut med nelson och nu sitter jag här igen.
Har kollat igen massa gamla brev och så från när ja bodde på hassela och högantorp, kul att kolla igenom sånna saker. Har nästan läst allt jag skrivit, mina tankar hur jag kände och hur ja mådde, bra och dåliga saker. Skrev nästan varje dag när jag bodde på hassela, om dagarna och så, lite kul att kolla.

Kan dela med mig om en sak här från min såkallade "dagbok" på hassela.

3/9 06 bäckaräng!

Lugn dag idag, Mohammed kom och hälsade på :) Skit roligt att träffa honom, saknar verkligen honom här uppe så tråkigt att han slutade. MEn de va roligt att han kom iaf! :) sen har vi inte gjort så mycket mer, jag och Nettan sydde in byxor och gjorde milkshake.. Ja inget annat har hänt. Snackade med Ankan idag om att jag ville flytta ner till kollot snart, så kanske ska göra det snart. 2-3 veckor kanske. Men först ska det komma nån från kollot och snacka med mig om vad dom gör där nere och så.. jaja får se hur de blir med det!
Men känner mig redo nu att flytta ner.. Lite roligare också för de är mer folk där!

Har tänkt lite nu på hur ja ska göra med brevet till L, tror fan jag ska skicka det, men då är de absolut det sista..
Fast om jag skickar det så kommer han tro att jag har mina känslor kvar för honom och att jag verkligen bryr mig om honom, okej de är såklart jag bryr mig men ah .. Inte på det sättet han kommer tro. Får se hur jag gör.. Ska iaf skicka brevet till mamma och pappa :) 
Imorrn flyttar Chridtopher hem, fyfan va tråkigt! Saknar honom som fan och nu har jag inte en chans att träffa honom, men hoppas han svarar på brevet och skriver sin adress eller att han skickar adressen sen när han är hemma. Men de tror jag nog inte :( <3

Nu ska jag sova.. Sov gott puss och kram johanna :)

Haha där har ni ett så kallat dagboksinlägg eller hur man säger, och ni kanske undrar om ja fick adressen? ;) yes i did haha ! Nej men har skrivit jätte mycket när ja bodde där, kul att läsa igenom allt.
Och från högantorp också, där har jag skrivit massa texter också.

Nej men nu ska jag ut från rummet och vara social med la familia.
Peace n love!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!