For the very first time i've got the strangest feeling

2009-10-19 - 00:40:00

Och nu va helgen över och ja pallar fan inte gå upp imorrn. Har iaf vart en bra helg. I fredags mötte vi (ja och emmy såklart) upp tt och nico sen drog vi till lidingö till deras kompis sebbe och va där hela kvällen drack och hade de trevligt, åkte hem på morgonen. Jag och t kom hit vid 9 eller va den va, hade inte sovit nått och kunde inte somna då heller, deckade en liten stund bara. Sen senare drog t hem och jag la mig i soffan och kolla tv sen sov en liten stund. Mådde som ja förtjänade. Sen på kvällen åkte jag till t igen och mööös hemma hos honom :) Vaknde vid två eller nått idag, sen gjorde vi mat kollade film och lite sånt, hur mysigt som helst, tro mig han är helt uuuunderbar!! ;) Sen va de bara åka hem för syrran va hemma hos oss och ville umgås lite med henne också, så hon mötte mig vid bussen och vi gick en promenad med nelson sen har jag bara tagit de lugnt hemma. De är de jag gort, ska väl snart lägga mig i sängen och kolla lite tv och försöka sova måste ju upp imorrn. Ha de braaaaaaa peace!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!