..

2009-10-25 - 23:39:50

Är för seg för att skriva, lägger in bilderna imorrn också! 

Och här är svar på din fråga!

vad heter textstilen på den första, johanna tatueringen? och bara så du vet betyder den sista "jag lovar HONOM mitt hjärta"....
Den heter kör upp din fråga i röven! De betyder inte jag lovar HONOM mitt hjärta, vi har kollat upp de så stick nån annanstans med dina kommentarer!!!

och den andra lilla gullungen!
Kan inte göra annat än att skratta åt dig...Hela du är ett skämt!! Have a good life sucker ^^,

Kul att höra, alltid roligt med att få folk att skratta ;)
Jotack jag har redan ett bra liv som du kanske märkt eftersom du är här inne och läser!
Och din lilla pussy, skriv vem du ääääääääääääär!! Puss på dig din avundsjuka idiot ;)
Postat av: Anonym

jag är fan från spanien, jag tror jag vet hur man stavar. LE är en maskulin form och LA är feminin. LE gör alltså att hela meningen blir manlig.



Le prometo mi corazon

Le = honom

Prometo = lovar (lovas) (låter lite som engelska "promise")

Mi corazon = mitt hjärta



jag vet också att din vän emmys tattoo är fel stavad, det heter TOMA un día a la vez inte tome.



Sorry..

2009-10-26 - 19:10:31
Postat av: Anonym

man kan säga både toma och tome idiot!!!

2009-10-27 - 15:38:37
Postat av: Anonym

Exakt! man kan uttala olika fucking tönt. Man undrar ju hur äckligt lite spansk du är idiot!

2009-10-27 - 22:40:50
Postat av: Anonym

jag svär på allt man säger toma. inte så att det spelar någon roll eftersom ni båda har felstavade och tatueringar med helt fel betydelse på er och kan inte göra ett skit åt det

2009-10-28 - 22:23:15
Postat av: Anonym

Stick med dina äckliga kommentarer bara idiot! Man kan säga olika va är de du inte fattar!!!!!!!!!!!

Och skriv vem du ääääääääääääär!!!!!!

2009-10-29 - 15:11:15
Postat av: Anonym

haha för jag har rätt och jobbgit för dig d ukan inte göra nåt åt det stiiiick

2009-10-30 - 13:11:59
Postat av: Anonym

Nej för du har inte rätt lilla du! Har pratat med flera spanska personer och de är inte fel, så käften nu bara ;)

2009-11-01 - 18:37:53
Postat av: Anonym

stackars arma flickor.. vad ska det bli av er i framtiden?

2009-11-04 - 01:21:06
Postat av: Anonym

Synd om dig som lägger ner tid på oss ;)What a life ;)

2009-11-05 - 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!