DÅLIG PÅ DE HÄR !

2009-10-16 - 01:59:50

Har tröttnat på att skriva, men tänkte va schysst eftersom alla är så intresserade av att läsa va jag gör ;) hah ..
I onsdags gick de iaf inte så bra att komma till skolan, va hemma hos t mycket mysigare än att sitta vid en bänk haha, orkade bara inte ta mig upp och sen åka hem och fixa mig sen till skolan så låg kvar där, not good i know men de va sista gången i think ;) 
Och igår kom t hit, vi gjorde inget speciellt kollade tv och så bara och idag kom jag iaf upp till skolan så jävla bra! Sen efter skolan mötte jag upp mami sen åkte vi till globen och köpte lite saker till lillsis som fyller fjortis idag :) sen köpte jag ett par skor och ett diadem. Sen va jag på vuxen psyk och fixade min madecin ÄNTLIGEN, nu hoppas jag de blir lättare i skolan och shit, sen va vi på nordea och fixade nytt bankomatkort till mig och sen efter de åkte jag till älvsjö för att vara barnvakt åt dom små liven. Sen va de bara hem till mi familia, käkade lite tårta och möös, storesyster va också här :) Och nu kom jag hem för ett tag sen, mötte upp min mupp! Nej de är de jag gjort lite kort sådääääääääääär förstårni! Nu ska jag sova för är helt seg och måste upp rätt tidigt imorrn också, ingen skola för är ju ledig på fredagar men jag och mami måste fixa lite saker. Jaja night night peace! 






OCH ETT STOORT GRATTIS TILL VÄRLDENS VACKRASTE LILLESYSTER SOM FYLLT 14 IDAG!
Snart ska vi gå och göra varsin tattoo lillskit ;)

Postat av: mm

vart har du gjort dina tatueringar? kan inte du lägga upp bilder på alla? puss

2009-10-19 - 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!