Blow my speakers up

2009-10-21 - 23:33:04

Alååååååååååå ;)
Igår va en riktigt skön dag, va på möte vid två i skolan som gick sådär lät bättre än va de va men de blir nog bra i hope, får iaf lite extra hjälp nu. Efter mötet mötte jag upp Emmy och vi åkte in till stan, käkade lite sen shoppa vi. Varsin mjukisdräckt, jag köpte en blå skit fin sen köpte ja en lila tröj/jacka och ett par knästrumpor, skit fint! Sen va vi i globen också, och efter de drog vi hem till emmy och käkade lite paj bara sen gick vi på bio med hennes lillebror micke och hans kompis pierre, såg nya beck. Inte så bra som jag trodde! Sen åkte vi hem, och idag va jag i skolan har ju kommit efter (såklart). Så pluggade extra en timma idag hos "stödgruppen" eller va man ska kalla de, sen mötte jag emmy och sen har jag vart hemma och pluggat hela kvällen typ, kan bara säga jag har en sjukt grym lillesyrra haha, hon har hjälp mig skit mycket så nu börjar jag förstå de mesta men inte allt så får se hur de går på provet imorrn, not so good i think ;P men de är bara försöka. Skulle egentligen träffat t idag men eftersom ja ska upp tidigare imorrn så är de nog smartare att stanna hemma annars kommer jag inte komma upp. Nej men ska ta en cigg nu sen lägga mig i sängen och kolla film, önska mig lycka till imorrn nu fan! :) Peace n love




Och du som frågade:
vart har du gjort dina tatueringar? kan inte du lägga upp bilder på alla? puss

Min första gjorde jag hos tobbe (en som jag känner) och min andra i svanken gjorde jag i thailand och min tredje gjorde jag i årsta. Sen den jag och min syster ska göra snart ska vi göra hos Tobbe också, han har en studio i kärrtorp!
Självklart kan jag lägga upp bilder, men gillar inte den jag har i svanken ska försöka bygga om den på nått sätt.

Min första!



Andra! Inte nöjd med den men funderar fortfarande på hur jag ska göra om den.
Mi familia <3



Min tredje, ska fyllas i och fixas!
Står för min och emmys vänskap.
Le prometo mi corazón!



Det är dom jag har just nu, har två till jag ska göra den, första blir med syrran och den andra lite senare när jag fått in mina pengar, dont tell yah what it is ;) Sjukt fina är dom iaf!

Postat av: Anonym

vad heter textstilen på den första, johanna tatueringen? och bara så du vet betyder den sista "jag lovar HONOM mitt hjärta"....

2009-10-24 - 00:32:40
Postat av: JOHANNA

Den heter kör upp din fråga i röven! De betyder inte jag lovar HONOM mitt hjärta, vi har kollat upp de så stick nån annanstans med dina kommentarer!!!

2009-10-25 - 23:27:46
URL: http://juuhanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!