Dags att skriva lite kanske!!

2009-12-01 - 00:56:58

Helgen har vart helt okej, kan säga såhär mådde piss efter helgen. I fredags drog vi till enköping till åre sen efter de fick vi skjuss till hässelby och åkte in till stan därifrån, men hann inte in nånstans för allt stängde. Så vi drog vidare till medis och mötte petter och sen till gullmars och mötte nicho och tt, kom hem halv 6 eller va den va. Sen på lördan mådde man ju inte så bra, sov 15 min bara. Men drog till Emmy och fixade oss sen drog vi till fridhemsplan och tog en bärs sen till Petter och va där och drack. Helt okej helg! Och igår va ja bara hemma, syrran kom hit och så :) Sen idag vaknade jag runt halv 2, chillade bara hemma eftersom ja mådde illa och så. Sen mötte jag upp syrran och drog till globen, sen drog vi hit och ja färgade håret på sis och så, kunde blivit bättre stackarn men de kommer nog bli de ;) I hope.
Snart ska ja gå och lägga mig eftersom ja ska till huddinge sjukhus och kolla njuren vid 8, så måste man ligga där i två jävla timmar inte så kul men men måste ju. Sen ska ja träffa min sötnos:) Jaa de är väl de.
Och på onsdag ska ja göra en tattoo, ni får se bild då! Nej men nu blir de film för moi, peace!



Och de här köpte ja idag.
Jeans bikbok 299 bara, sjukt sköna
Sen linne jc 179 och örhängen bikbok 49 :)




Och en liten bild på en sjukt underbar person ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!