Torsdag

2009-05-21 - 23:49:14

Har vart en skön dag, har solat och druckit lite bärs med päronen bara tagit de lugnt. Haha sen kan man faktis säga att jag har "badat" idag, min lilla skit till hund fällde mig så ja ramla i vattnet haha, schysst va? Inte varmt kan ja ju säga. Men men lite kul va de. Har haft en jävligt mysig dag med mina älskade föräldrar, men lite jobbigt har de också vart. Har pratat om saker man egentligen inte vill höra alls..Kan ju säga såhär har varit sjukt ledsen ikväll. Men de är ingenting jag vill prata om här. Men annars har dagen vart jätte mysig.
Imorrn ska jag in till norrtälje och träffa Fanny, så ska upp kl halv 9 för ska ta bussen härifrån 09.50, ska bli kul och träffa min lilla gullegris :) Emmy skulle ju kanske ha kommit hit imorrn, men de passar inte så bra just nu med allt, men hon kanske kommer ut på lördag, hoppas de iaf. Nej men nu ska jag sitta här lite sen ska ja sooooova. Peace n loove ;)

Muppbild men tråkigt utan nån bild alls haha ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!