Tisdag

2009-05-19 - 11:24:01
Seg som en stjärtnisse är jag nu fan. Kom hem hit med E för typ 2 timmar sen, käkade och sen fastnade vi framför tvn. Inte bra inte bra skulle ju till arbetsförmedlingen idag, men får ta de nästa vecka nu istället. Vet inte vad som händer idag men tror fan att jag bara ska ta de lugnt hemma. Och imorrn drar jag till landet "/ fast ska bli jävligt mysigt och skönt, men tro inte ni slipper mig för de, kommer va inne därifrån ;) Nej men nu ska jag dra från datan och va lite social med Emsan haha. Hörs sen, pusssi !




 
Postat av: Anonym

Fet fjortisblogg! xD

2009-05-19 - 19:31:51
Postat av: Johanna

Du tycker de? Då undrar jag hur hjärndöd du är idiot ;)

2009-05-19 - 20:10:48
URL: http://juuhanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!