Onsdag

2009-05-13 - 22:54:47
Sååå sjukt äckligt trött så de finns inte, plus att jag vaknade med feber. Inte kul. Kom väl hem vid 5 eller nått i morse, hade varit i råcksta med Alle och Emmy hemma hos Belal. Vi chillade där ett tag, tog en bärs och så sen vid 2 nångång åkte jag och Emmy in till stan för att möta upp Alex och Sidh. Vi tog de bara de lilla lugna ;) haha .. Gick nästan hela vägen hem från stan. Jag och Alex drog hem hit och satt och snacka i några timmar sen drog han hem vid 7 typ och då slocknade jag direkt. Va så sjukt seg i morse när jag skulle upp, skulle ju vara barnvakt idag så kunde inte sova så länge som jag ville. Kan bara säga att sängen aldrig vart mysigare plus att jag hade feber också, otippat men men .. De va ändå rätt lugnt, fixade mig snabbt gick ut med hundarna och sen hämtade jag gullegrisarna på dagis. Vi gick hem och lagade mat och sen åt vi lite glass :) Sen lekte vi ju självklart, haha men huvet va inte riktigt med men de gick så bra så. När jag kom hem blev de direkt soffan, och där har jag i stort sätt legat hela kvällen. Förutom att jag gick och handlade med mami, va tvungen att köpa lite popcorn och cigg :) De va fan min dag de där, och snart ska jag lägga mig i soffan igen och kolla på en film sen sovaaaaa. Men vi hörs imorrn, puss på er

Hur fan har man sätt ut? Haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!