onsdag

2009-05-06 - 19:38:48
Nu har man iaf vart lite duktig idag, gick ut med hundarna i ungefär en halvtimme och efter de va jag och emmy ute och "tränade" lite haha vi hoppade hopprep, men fan de är jävligt bra träning. Sen skulle vi powerwalka men de gick inte så bra med de för vi hade lite bråttom, skulle hem och städa våra rum sen skulle vi laga mat och sen iväg och sola. Men nu är de ändrade planer, blir ingen solning idag utan de får bli imorrn istället. För ikväll ska vi ut :) Ska nog til lde vanliga stället, club onsdag. Nej men nu tänkte jag ta de lugnt ett tag och sen börja fixa mig. Ha de bra :) puussi !

Haha här har ni några sååå sjukt snygga bilder på mig och emmy idag






Sen här är från igår på sötungarna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!