Natti ..

2009-05-20 - 01:29:01

Den här kvällen har vart helt perfekt för mig, har bara slappat hemma hela kvällen. Sjukt skönt, skulle aldrig palla göra nått ikväll ändå som de va tänkt. Plus att jag har saknat min underbara säng dom här 2 nätterna, så vet fan inte hur ja ska komma upp ur den imorrn, men måste. För ska packa och fixa här hemma sen ut med hundarna och möta Emmy såklart, ska iaf försöka komma upp vid 11. Drar ju till mitt landställe imorrn med mami och papi, kommer bli hur mysigt som helst, ska bara pyssla om mig själv där ute ;) de behövs haha.. Sen är de bra att jag följer med mina söta föräldrar också, eftersom vi inte haft de så kul här hemma på sista tiden, så behövs nog de  + att bara få va med dom själva för en gång skull utan syrrorna, inte alltid man får tid själv med sina föräldrar. Men på fredag hoppas jag att min kära vän kommer upp också :) Då blir de lite ööös. Men får se hur de blir med de.

Juste, min kära storesyster flyttar nästa helg. Kommer bli så tomt här hemma utan henne, men är glad för hennes skull :) Och mig slipper hon ändå aldrig haha, de kommer bli mitt lilla extra "hem" de där.
Nej men nu ska jag ta en nattcigg med Emmy sen försöka sova. Gonatt på er!

My sweet family, big love
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!