HOPPAS !!

2009-05-11 - 00:11:26
Sitter och pratar med min älsklingstjej om flyttande. Vi har säkert en lägenhet i kalmar nu och eventuellt jobb om vi har den turen. Emmys mamma och mormor ska hjälpa oss och dom känner en som kan fixa lägenhet åt oss och kanske jobb, annars är de bara söka häcken av sig härifrån sthlm när de gäller jobb. Så förhoppningsvis kommer vi bo i kalmar efter sommaren. Såååå sjukt nice, jag och min bästavän i kalmar :D HOPPAS verkligen att de blir snart nu. Fan vi är mer än halv vägs nu, har ju helt säkert en lägenhet där nere så nu är de bara jobb som är problemet och de ska fan inte hindra oss. Nej men nu ska ja prata klart med Emmy sen kolla tv, men gonatt på er !

Du är den jag ALLTID kommer kalla bästavän <3



Postat av: mikael grannas ([email protected])

du är sjuukt snygg! (a)

2009-05-15 - 17:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!