dinnnner

2009-05-22 - 17:59:05
Mår bättre nu fan, synd att jag mådde som jag gjorde imorse, skulle varit kul och träffa Fanny. Men men nu sitter jag i sängen och har precis klätt på mig och så bara, ska käka middag snart med mami, papi mormor och morfar :) hah jag och gamlingarna, men trevligt. Har lust att åka till norrtälje ikväll men de jobbiga är att inte bussarna går så ofta här och ja tror den sista bussen går 18.00 och de är fan inte sent hahaha.. Nej men nu ska jag dra in i stora huset och käka middag och dricka lite, haha bärsen lockar :D Puss på er !

moi moi moi moi .. puuuuss
 




Postat av: ellen.

du är skit lik kissie.se :o

asså ansiktet.

2009-06-02 - 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!