Då va man på landet :)

2009-05-21 - 00:16:15

Nu ligger jag i sängen i mitt egna lilla hus på landet gökboet som vi kallar de, haha. Kom väl fram ungefär vid 19, handlade på willys och så i norrtälje innan också. Så när vi kom fram hit packade vi in allt och sen började vi med maten, käkade pasta och grejer sjuuukt gott va så jävla hungrig. Sen satt vi och snackade jävligt länge efter maten om allt och ingenting, så himla mysigt att va här med mami och papi. Behöver de ibland.. Efter maten tog jag och pappa hundarna och gick en promenad med dom, hahah har så sjuk hund han är verkligen rädd för allt, mörkrädd rädd för vatten och för dammvippan, aa u name it.. Men de är lite gulligt haha. Vi gick väl i en halvtimme med hundarna sen när vi kom hem igen så spelade jag och mamma lite kort och sen kollade vi på tv, snackade och så :) Har iaf haft en mysig dag. Nu ska jag väl sitta lite vid datan sen sova, tänkte faktis gå upp rätt tidigt imorrn. Juste Fanny ringde mig idag också, hon är tydligen i norrtälje hos sin mamma så ska in och träffa henne på fredag också :) ta en fika eller nått. Ska bli kul. Nej men nu ska ja sluta skriva, sov så gott. Peace n love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!