Torsdag

2009-03-05 - 19:20:35
Sorry att jag inte skrivit nått. men ska försöka lite nu iaf.
Den här veckan har ändå varit rätt nice, igår tog jag de bara lugnt, viktor kom hit en stund efter han slutade sen skulle ja på möte i skolan. Nu har jag iaf ett studie upphåll eller va de nu kallas, har kvar min plats så får komma tillbaka när jag vill. Sen så snackade dom om min adhd skit, ska gå på adhd center och börja med medicinen igen och blablabla.. Inget intressant men vafan, de va de dom sa iaf. Sen på kvällen ringde Lacisha, så drog hem till henne. Va sååå sjukt länge sen jag träffade henne så de va riktigt kul, vi drack lite vin och shit :)  Hennes granne och en annan kompis va också där.. ja sen gjorde ja inte så mycket mer, drog hem och sov .. Och idag har de inte hänt ett shit, har bara segat hemma hela dagen och så blir de nog heeeeela kvällen också haha.. Och imorrn har ja då min efterlängtade samhällstjänst, börjar 13 och slutar 18 fan. Men men de går nog fort måste iaf dit .. Sen är de bara en dag kvar och sen är de slut med skiten :D kommer bli så sjukt skönt, har bara två möten kvar med Roger också så de är sjukt nice :D
Nej men fan nu pallar ja inte skriva mera, kanske skriver mer imorrn men lovar fan inte.. Ha de bra puss på er !!















Sådär nu har jag lagt upp några bilder här iaf :) vet inte vad men här har ni några iaf ;)



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!