Söndag hela jävla dagen

2009-03-29 - 15:59:23
Igår hade jag en hemma kväll för första gången på sjukt länge, jag visste att jag skulle få min ångest sen när klockan blev lite mera. Men jag höll mig hemma iaf och gick och la mig för att bli av med "paniken" haha.
Och en sak till, jag är så sjukt irriterad på en person just nu, så jävla synd att man inte kan skita i de bara. Har stor jävla lust att spotta personen i annsiktet just nu. Men men ska inte få förstöra nått.
Idag vet jag fan inte vad som händer, men vet exakt vad jag vill göra, antingen dra ut och ta några bärs eller så vill jag bara chilla med några och göra de man är bra på och de man älskar att göra när man chillar ;)
Nej men skriver kanske lite mer senare, ha de bra puss på er alla!!


Mina snyggingar, så sjukt underbara människor !!





Postat av: ÄLEEEEEKS

Gillar inte söndagar asså.

2009-03-29 - 23:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!