illlaaa

2009-03-30 - 02:54:36
Kvällen började fett bra men slutade fan sjuuuuukt.
Jag och Emmy mötte upp Alex och Lucas i skanstull, dom skulle först lämna käk till sidh på sös och sen skulle vi vidare till fridhemsplan. Vi gick först till fridhems och tog nån öl, va där ett tag sen efter de gick vi till nivå och tog några till bärs. Jävligt nice tills vi drog till tuben, blev massa jidder mellan A och väktarna så dom där fucking maktmissbrukarna tar tag i A och självklart gör han motstånd och sen blir de massa problem, dom behandlade han som skit och han blev gripen och skitsamma för vad men iaf. Och sen slänger dom ut oss också och tar tag i oss, och alla får ju ryck när nån gör så. Och tar in mig för man gör motstånd, helt sjuka. Men de gick bra tillslut. Mötte Emmy och Lucas igen drog till kronoberg och så vidare ... Jävligt jobbig kväll i slutet men annars va de bra. Lider så jävla mycket med dig alex men de kommer säkert lösa sig vännen <3 Jaja nu tänkte jag faktis lägga mig och kolla en film sen sova, ska upp rätt tidigt imorrn för ska vara barnvakt. Men hoppas ni haft en bra kväll iaf, goooonatt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!