Tisdag

2009-06-02 - 15:02:19

Har vart sjukt nice väder dom senaste dagarna. Igår va jag och Emmy i flaten hela dagen, så jävla mysigt. Och vi badade, första doppet i år :) Vi låg där hela dagen sen vid 18 nångång åkte vi till gullmars för att möta upp Jugge Alex och hans kompis, skulle dra till liljeholmen där vid hamen och åka vattenskooter. Fast jag och Emmy åkte aldrig, de blev fett kallt och bakom dom där va man inte så sugen på att sitta haha. Men de va också mysigt, sen hade han sin lille hund med sig, okej liten och liten ska man ju inte direkt säga. Efter de drog jag och Emmy hem till henne och hämta tröjor sen drog vi till Johan och lämna pengar och sen vidare till gullmars och mötte Sidh för att hämta en sak. Sen va Lucas och dom där också så fick skjuss av han tillbaka till årsta. Jag och Emmy satte oss på ängen och snacka skit och bara chillaaade ;) De va de vi gjorde igår. Idag har ja inte gjort ett piss, vaknade 2 eller nått skit seg. Va ute med hundarna och så nyss. Får se vad som händer, men de är ju äckel väder så man är inte så sugen på att dra ut direkt.
Men skriver mer sen, ciaao!

Soooooooooooool
 

Alex kööör


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!