Till en viss person, få in det här i din TRÖGA hjärna !!

2009-06-09 - 12:27:03

om du nu tänker fortsätta med att läsa min blogg så behöver du inte hitta på massa saker som förstör mellan två andra personer! du har alltid varit den där som vill FÖRSTÖRA och de leder ingen vart utan du skapar själv bara problem.
Sen när de står vissa saker om att vi träffar den och den, så behöver du inte överdriva det med att säga att hej vi har åkt och knullat den och den personen, utan de som står är de som hänt!
Och tror du vet vem jag menar, till ett viss T !!!

Postat av: jojo

vafan snackar du om?? det är inte jag som är så omogen så att jag måste ligga med nån i din bekantskapskrets för att jag " vill ge igen" elr som emmie sa förrförra veckan, kan du kolla me thommy om han vill ses ikväll? nehe han kan inte, men kolla me martin då. tror du inte jag vet allt elr? å sen att du e så kåt att du vill träffa mig mitt i natten medans du träffar en annan kille, klart som fan att jag inte vill träffa dig då ! så kom inte å snacka skit om att jag försöker förstöra, för det verkar du klara galant själv!!

2009-06-09 - 13:30:47
Postat av: Anonym

säg namnet på den här tröga jäveln? om du nu vågar såklart ;)

2009-06-09 - 14:45:27
Postat av: Emmy

Thommy lägg av nu snackar du lite skit ärligt talat.. varför håller du på ? för det första så hade inte johanna någon annan när hon träffade dig .. det vet du ingenting om så då ska du inte heller säga något... sen är det du som håller på och säger att jag håller på med andra när jag inte gör det !!!!!!! EMMY heter jag inte emmie .

2009-06-09 - 15:19:19
Postat av: Anonym

ahhahah så söta!!!! vafan snackar ni om, sluta upp med drogerna så kanske ni blir lite klarare i huvudet!! det var johan som drog slutsatsen som e ganska enkel att komma till, han e ju inte dum !!! jo hon träffar ju dennis å ändå ringer hon mig !! jag har inte gjort ett enda jävla skit någonsin förutom att berätta för johan att ni var å drack me 2 killar, johanna skrev det själv på bloggen, inte så smart kanske !! men som sagt, har inte gjort ett jävla skit, det e ni som e så jävla körda i huvudet så att det e sjukt!! jobbigt att få nobben elr johanna???

2009-06-09 - 15:31:12
Postat av: Emmy

vadå lägg ner med drogerna? tar vi droger ?

Johanna har aldrig ringt dig för det första .. och varför var det osmart att skriva det ? får man inte göra det eller det är du som kommer på massa grejer som inte ens står..!!! thommy du är 27 år det räcker lägg ner bara ...

2009-06-09 - 15:36:12
Postat av: Emmy

Vänta ??!!?? johan va det du som skrev det där första eller ???????? :O :O

2009-06-09 - 15:57:18
Postat av: Anonym

HA HA HA HA !! Kom inte och snacka skit här, du vet mycket väl va du har sagt/gjort ! Och de du säger om mig kan du bara lägga ner, för de är bara sånt jävla SKITSNACK! För de första vill jag inte ens röra dig och tro mig jag vet bäst själv vad jag vill och inte vill. Slutsnackat om de här nu, väx bara upp Thommy, visa för en gång skull att du är 27 år och sluta bete dig som 15 !!!!

2009-06-09 - 23:16:01
Postat av: Anonym

sluta sminka å bete dig som att du vore 13, å sluta att ringa mig mitt inatten i fortsättning så e du gullig !

2009-06-10 - 11:44:36
Postat av: Johanna

men guuuuud, va är ditt problem? va har mitt smink med de här och göra? Plus ja skulle aldrig ha tanken på att ringa dig, ALDRIG!

Och snälla om du nu tycker allt de här, så sluta läs mib blogg överhuvudtaget! du har inget här att göra. VÄX UPP!

2009-06-10 - 12:52:58
Postat av: Emmy

hahahah :D

2009-06-10 - 13:07:14
Postat av: Anonym

moget

2009-06-10 - 14:12:19
Postat av: Anonym

Aa visst är de moget ;)

2009-06-10 - 19:29:56
Postat av: Anonym

Sök er ett liv brudar

2009-06-13 - 14:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!